Att vara rädd....

Varför är kärlek så skrämmande?
Varför kan det inte bara vara…
 

Jag trodde inte på ”kärlek vid första ögonkastet” eller ”fairytails” tills jag mötte dig. Du har skakat om hela min värld.
Du har visat mig att kärlek kan vara nått underbart och fint. Du får mig att vilja bli en bättre människa.
Att man kan bli kär och falla för nån så fort är och kommer vara en gåta för mig. Men jag vågar inse det och jag accepterar det för att du är du!

Jag vill vara kär i dig och jag tänker tillåta mig själv att vara lycklig. Jag tänker tillåta mig själv att älska dig! Kan du tillåta dig att älska mig?
Har vi varandra så kan vi tillsammans utvinna alla problem eller hinder på vägen! Vi kan tillsammans göra underverk och bota varandras rädslor.

Det vi har är unikt och fantastiskt. Det vi har är det som alla pratar om att dom vill ha! Att hitta nån som du VET från första stund är HAN som du vill leva med resten av ditt liv.

Det sägs att man kan få detta 3 gånger i sitt liv men bara en av dom är rätt! Jag vet att du är rätt för mig. Men hur får jag dig att förstå att du är rätt för mig?

Mitt hjärta har släppt in dig och du står med det i din hand! Hantera det varsamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0