Har jag förlorat dig...

Berätta sanningen, har jag förlorat dig för gott??
Vi kysste varandra hela natten men nu finns det ingenting kvar??

Jag vet inte varför jag kämpa emot det, det är uppenbart att det är över
Berätta sanningen för mig,har jag förlorat dig för gott??

Jag vet att du väntar på att dina tankar ska få svar, men du kan få dom av mig
Bara behandla mig bra och jag ska ge dig resten av mig

Det finns inget mer kvar, jag vet att du tar det ifrån mig när du går            
Jag gav dig allt och nu finns det ingenting kvar av mig

Berätta sanningen, har jag förlora dig för gott??
Vi kysser varandra hela natten men nu finns det ingenting kvar

Jag vet inte varför jag kämpa emot det, det är uppenbart att det är över
Berätta sanningen för mig,har jag förlorat dig för gott??

Kan inte förlora dig från mitt liv, Du vet att jag försökte
Hur kan du förlora tid?? Kan inte förlora dig från mitt liv

 

Låt ej vår kärlek ta slut, Det vi har är sällsynt och kallas äkta.                                                                            Jag vill ge dig allt, varför kan du ej ta emot det??

 

Berätta sanningen, har jag förlorat dig för gott??
Vi kysser varandra hela natten men nu finns det ingenting kvar

 

Jag vet inte varför jag kämpa emot det, det är uppenbart att det är över
Berätta sanningen för mig,har jag förlorat dig för gott??

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0