Min för en stund....


Finns
det tillräckligt med ord?
För att beskriva hur jag känner?
Kan en dum passion
Förvandlas till något verkligt ..

På tusen olika sätt
I tusen gömda platser
Du har berört mitt hjärta
Och känslan förändras aldrig ..

Om världen var min
Jag skulle lägga den vid dina fötter
Bara att se dig lysa
Det är det enda jag behöver ..

Atthålla din hand
Skulle vara för mycket begärt?
Det finns många ord
Som beskriver mina känslor..

Visualisera mig och dig
I varandras armar
Gör så att alla mina bekymmer blekna
Att bara tänka på din charm ..

Jag hoppas att en dag
Kommer du att se mig i ögonen,
Se allt du någonsin velat ha
Bara mig och ingen annan ..

Kärlek är alltför snabb
För att säga detta till dig
Men om du frågade mig nu
Jag skulle säga Ja med glädje....

Kommentarer
Postat av: T

Grattis.

Kram

2011-01-28 @ 16:21:45
URL: http://rentsnusk.wordpress.com/
Postat av: Petra

Grattis till att jag kommit igång och blogga igen??



Puss

2011-01-28 @ 16:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0