Kärlek eller förvirring?



Är det stjärnorna på himlen, eller är det regnet som porlar ner?
Att våga stå kvar är stort, och vågar vi chansa?
Kommer jag att bränna mig om jag sträcker mig och rör solen?
Kan du få mig att våga och känna mig trygg?

Är det kärlek hjärtat, eller är det bara förvirring?


Mitt sinne är i en total kaos, alla tankar snurrar runt, runt
Måste alla dessa tankar finnas, utan namn, utan ljud?
Känns som om jag bara vill springa bort, långt bort från alla tankar
Mitt hjärta brinner med känslan, men min hjärna är i full analys och kaos

Är det kärlek eller är det förvirring?


Mitt huvud värker av tankar, alla tankar snurrar runt, runt
Varför, varför är jag så vilsen i dig?
Jag vet inte ens själv längre, Du ger mig gåshud varje gång du rör mig
Mitt hjärta hoppar över ett slag när du tar på mig 

Snälla säg mig hjärtat, är detta Kärlek eller förvirring?

Väntar på ditt svar.......
Väntar på ditt svar......



Kommentarer
Postat av: linda

Med kärlek kommer förrviring kära vän PUSS

2011-02-21 @ 20:08:13
URL: http://typenavmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0