Tja, om du insisterar...

Okej pappa polis.. Den är inte korrektur läst! =) 
Och ni som inte vill läsa snusk ska sluta nu..... =)



Jag var upptagen onanerar och verkligen njuta av mig själv med min dildo när dörren ringde. Jag var ensam hemma och verkligen ville inte svara på det men jag tänkte att jag borde.

Jag halkade med handen vilket knuffade min dildo ända upp i mig och gick för att öppna dörren. Jag var tvungen att trycka tillbaka den när jag gick vilket gjorde att det kändes väldigt skönt.

När  jag öppnade dörren var det HAN. Han och jag hade varit inblandad sexuellt ett par gånger men han hade aldrig knullat mig, vi hade gjort lite för hand arbete på varandra och han hade slickat mig en gång när jag var ganska full vilket jag inte minns så väl.

Jag var inte medveten om att han var hemma eftersom han hade varit borta i cirka ett år. Han sa Åh detta var ett trevliga välkomnand, det hade  jag inte förväntat mig att se, och jag insåg att min klänning glidit isär och mina bröst var synliga. Klänningen täcktebara mitt sköte.

Jag hade fortfarande min dildo där inne och när jag såg honom gav jag honom en kram för att välkomna honom hem och då slank den ut på golvet.

Han titta och titta förvånat på min våta dildo och sa Hoppsan det där är en trevlig överraskning, inte bara är du halv naken men varm och våt också. Jag kanske ska komma tillbaka vid ett annat tillfälle?

Jag sa nej komma in, det är ingen hemma och jag skulle kunna använda dig. Han kom in, och jag stängde dörren, och började att kyssa och trycker mig mot honom och han svarade genom att låta mig veta hans maskiner var levande och redo för handling.

Då min klänning nu var helt öppen och så sa han: Jag kan se att du har gjort en del trädgårdsarbete, Mitt sköte var helt synligt och jag visade mitt välväxt blygdben helt.

Låt oss inte prata för mycket, vill jag välkomna dig hem. Så jag tog hans hand och nästan drog honom med mig in till mitt sovrum.

Snabbt så ber jag honom: Jag vill att du avsluta det vi startat för ett år sedan. Jag lade mig på sängen och redo för honom. Han hade alla sina kläder kvar och var påväg att ta av dom.


Skynda dig sa jag, jag kan inte vänta! TA MIG!

Han hoppade på sängen och utan att slösa ett ögonblick gled hans kuk i mig och började stöta in i mig!

Jag kände den glida in helt och även om jag bara hade haft sex ett par gånger var det den absolut bästa känslan jag hade känt.

Jisses, sa han detta är helt fantastiskt, jag visste inte att du var så här. Du är så trång och våt.

Nu hade han en stadig rytm och jag verkligen njuter av känslan av hans kuk går in och ut och hans bollar gnuggas ner runt min röv.

Han var längre men inte lika tjock som en del jag har sett, men längden gjorde att den hittade verkligen den känsliga platser djupt inom mig och det det började sprida ett varm skön bruskänsla i mina läppar och i mitt sköte. Jag började smeka min klitoris samtidigt som jag kände hur hans mandom stötte djupare och djupare in i mig..

I och med det så börjar han pumpa mig hårdare och mina bröst började studsa lite. Han lutade sig ner och kysste och bet i min ena bröstvårta som sände rysningar genom mig .

Mina mage muskler är strama och min klitoris börjar bli riktigt känslig.

Efter en stund av detta, rullar han över på mig. Han låter sina läppar  glider ner länst min kropp, Jag skakar av beröringen och av upphetsning. Vi ligger där och kysser varandra och njuter av känslan av våra nakna kroppar pressas upp mot varandra. Hans hårda kuk pressar mot min mage, mina hårda bröstvårtor mot hans håriga bröst.

Jag sjunker till hans knän, ta hans mandom och titta på den medans jag försiktigt låter min tungspetts leka med den, jag hör hur hans andetag blir häftigare och häftigare.

Du gör mig galen! ropar han.

Jag låter min varma mun omfamna hela hans mandom. Han skjut försiktigt in och ut den i min mun, vilket gör mig så upphetsad. Att få känna hur hård han är!

Han stoppar mig, eftersom han vill knulla mitt heta sköte igen.
Lugna dig! Du gör mig galen, Kan du rida min kuk?" Ber han mig.

Jag bara ler och säger: "Tja, om du insisterar!"

Han ligger ner på rygg och hans mandom står rakt upp. Jag sätter mig grensle över honom och låter min kropp sänkas ner över den och tar hela hans hårdhet i min varma kropp.

Det känns så bra att känna honom i mig, att känna hur min snäva väta uppsluka honom! Jag börjar stiga upp och ner, hans mandom glider in och ut ur mitt sköte.

Jag kan höra saftiga ljud av vårt kön, tillsammans med vår jämmer, som fyllde rummet. Jag sätter fart, jag är mycket nära en förestående orgasm.  Jag vill känna honom skjuta en varm last  djupt in i mig.

Men jag gör mitt bästa för att vi ska nå klimax tillsammans.

Hans slag blir oberäkneligt, hans andetag hårdare och hårdare, också känner jag hur hans mandom börjar pulsera.  Jag känner hur svårt det börjar bli för honom att hålla tillbaka.

Tillslut når vi toppen tillsammans och jag känner hur han börjar att skjuta en varm last av spermier in i mitt våta hål,  Våra kombinerade vätskor forsa ner, blötlägger hans bollar och ben, samlas på sängen. Efter att vår orgasm avtar, lägg jag mig ner ner ovanpå honom och känner hur hans mandoms sista rycknar kommer

Vi ligger där ett bra tag, tills jag slutligen faller av honom, jag känner hur hans hala kuk glider ur mitt nöjda hål med ett "plopp" och efter en fin kyss kan vi båda slappnar av, våra huvuden är fulla av erotiska drömmar.

Tills nästa gång…


Kommentarer
Postat av: Anonym

Väldigt nice text. När skriver du nästa.

2010-09-14 @ 00:02:06
Postat av: Pewal

Det kan man aldrig veta.. Speciellt inte om man är anonym.....

2010-09-14 @ 19:36:31
URL: http://pewal.blogg.se/
Postat av: Kaxig

Shit va du e bra på att skriva innerligt. Nått självupplevt eller?

2010-09-20 @ 09:42:56
Postat av: Anonym

Hmm då skulle det väl vara en dokumentär eller?? Nej just det.. då heter det porrfilm... Glömde det!

Tack för komplimangen!

Det lär dyka upp någon nästa gång det regnar.. =)

2010-09-20 @ 22:57:24
Postat av: blanco165

Hoppsan! Vilken läsning så här på "sköna söndag" :-P

Namnet leder dig till vem jag är... ;-)

Kram

2010-10-03 @ 11:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0