Onödigt vetande.. Jag e sjuk!

Riktigt dålig är jag faktiskt! Hade hoppats att jag skulle klara mig lite längre men tyvärr inte.
Kan någon hjälpa mig att bli frisk???
Ringde husläkaren och han sa att det var kört för mig... =(
Han hade inget bot eller någon medicin.. .... ....

Diagnos: KRAMSJUK



*hihi*


Som några vet så är jag väldigt fascinerad av "onödigt vetande"...
Så jag tänkte dela med mig lite....

  • Den svarta lådan i ett flygplan är inte svart, den är orange.
  • En jordnöt innehåller lika mycket fett som en kilometer gurka
  • Råttor kan inte spy.
  • Sniglar kan sova i tre år.
  • Blåvalen har världens största penis, 5.5 meter lång.
  • Mellanrummet mellan ögonen är lika stort som ett öga
  • Världens näst mest kända är "coca cola". Mest känd är ”ok”.
  • Man nyser i en hastighet av 160km/tim
  • Myror ramlar alltid på höger sida när de är berusade.

  • =)

Man vet aldrig när man får nytta av det...
Ha en underbar FREDAG så ska jag återgå till att vara "sjuk" här i min ensamhet.. =)

Hade först tänkt att jag inte skulle men det kliar lite i mina fingrar. Vill ju! Och jag är vuxen =) Hmm, kan inte låta bli! Vill ju för det är så lockande att jag kan inte låta bli.... Är besatt, fixerad och välmående och alldeles alldeles underbar.. =)



And for you only...



Kommentarer
Postat av: Nathalie

visst är det! :) föresten kul att du också skaffat dig en blogg nu. kan vara skönt att skriva av sig lite ibland.. kram

2010-05-28 @ 17:06:29
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0