Nån gång ska man börja....

Å min tid e nu!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om men få ner mina tankar och fundering kan ju vara en tanke...
Har en massa funderingar som jag hade tänkt få ner i ord, sen får vi väl se hur det går.

Har lämnat en mycket tung och tragisk tid bakom mig. NU ÄR JAG STARK!
Sveket och tillit kommer alltid finnas kvar. Rädslan för otrohet och psykisk "misshandel" kommer leva kvar i mig som en erfarenhet.
I 10 år av mitt liv offra jag allt. 10 ÅR!! Vad fick jag tillbaka?? INGENTING!!! Nu är jag därifrån sen en tid tillbaka och jag känner mig stark, STARKARE än någonsin!
Det livet finns inte längre endast som en erfarenhet!
Gapa, skrik och hota mig hur mycket du vill för jag tar inte åt mig längre. Jag är inte rädd för dig! Du kommer inte åt mig! Jag LÄNGTAR tills den dag du inser att din tomma hot inte tjänar något till..
Den dagen är nära, för du kan inte nå mig längre...

Vet du... JAG ÄR STARKARE ÄN DU!!!!!

Sommaren är här och solen skiner och alla känslor i kroppen sprätter...

Kan det göra annat när hela Sverige e fullt av vackra kroppar med tre ben..
Grr...
Det finns nackdelar och fördelar med att vara singel på våren!
Fördelen är att du kan faktiskt TA DET DU VILL HA!!! Nackdelen är att om du mot förmodan skulle misslyckas, vilket är tekniskt omöjlig, så har du ingen mer än lilla lila att vända dig till..

Lilla lila.. är min bästa bästa vän.. Går på batterier, skulle dom vara slut så funkar den ändå.
Ständigt mig trogen och spelar ingen roll om lilla lila får ligga i lådan en vecka.. För den är lika aktiv och funktionell ändå.
=)

Kommentarer
Postat av: linda

Haha valkommen till blogg världen darling.. Just live it out and love it!!! Lilla lila ja, hmm min e rosa dock behöver jag införskaffa en ny ( ; en shopping runda till en viss butik någon dag?? =P

2010-05-21 @ 22:08:46
URL: http://typenavmittliv.blogg.se/
Postat av: Madde

Asg. Jag skaffade en Rosa ;) så djäkla bra . Kärlek finns på batteri:) vi ses snart . Kram

2010-05-21 @ 22:35:24
Postat av: Bodil

det kändes som att du glömde att berätta om den otroligt viktiga kak-teorin!! :D

Jag hoppas att du vet att du är värdefull och betyder mycket för mig och många andra i din omgivning!

Alltid när man pratat med dig i tel så är man full av energi och på bra humör!

jag hoppas att du vet att du kan vända dig till mig om du behöver hjälp och jur. rådgivning!

kramelikram!

2010-05-22 @ 00:16:05
Postat av: Petra

Bockar och bugar....

Tack tack!

Har en rosa också.... =)



Bodil... Får påminna mig om kakteorin.. =)

2010-05-22 @ 09:27:52
URL: http://pewal.blogg.se/
Postat av: Nina

Kul med en blogg som inte handlar om doggisarna. Få följa dig i din crazy vardag blir som en sex in the city följetong typ eller sex in the bushes kanske är mer passande.

Kraaaam i värmen

2010-05-22 @ 15:36:22
URL: http://www.absoluteamstaff.se
Postat av: mimmi

go, go girl!!!!!

2010-05-22 @ 22:14:53
Postat av: Nina HBG

Det är gott bara kör vännen. Puss och kram.

2010-05-24 @ 11:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0