Människor i ditt förflutna.....



Du kommer till en tid i ditt liv när du inser

Vem som betyder något…
Vem som aldrig gjorde det…
Vem som inte kommer att göra det…
Vem som alltid kommer att göra det…

Så, oroa dig inte för människor i ditt förflutna…
Det finns en anledning till att de inte finns med i din framtid

"Tuija 2009"



Utan ditt förflutna är du ingenting.. Det är ditt förflutna som skapar dig till den du är..

Dina misstag gör dig stark
Dina framgångar gör dig lärd
Dina erfarenheter gör din smart
Dina vänner gör dig harmonisk
Dina lustar ger dig glädje
Din sorg ger dig känslor
Din omgivning ger dig energi
Din visdom ger dig intellekt

Allt detta skapar dig och gör dig till den människan du är idag...

Du är min ängel och i mina ögon är just DU den vackraste jag känner...

PeWal 2010


Kommentarer
Postat av: linda

vackert vänne!!... Men du tyckte jag skulle ta åt mig? vågar jag det?...

2010-05-27 @ 14:22:33
URL: http://typenavmittliv.blogg.se/
Postat av: Petra

Klart du kan....

FEGIS!!! :P

2010-05-27 @ 15:14:34
URL: http://pewal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0