I Want you!!!

Ja, då tror jag dom flesta förstått meningen med denna blogg. Jag har en väldigt låg nivå på samtalen. Och klarar du inte av det så sluta läs! Mycket enkelt!
För många år sedan innan jag träffa min fd så var jag väldigt aktiv med att skriva noveller. Den skrivlusten har kommit tillbaka så jag tänkte publicera några här.
Nu pratar vi inte om några skolnoveller utan icke rumsrena noveller. =)
Alla har vi något som vi tycker är kul och här är ett av mina intressen som jag hade i tidigare ålder. Tyvärr så har en del försvunnit men vad gör det när skrivar lusten åter är kommen!

Så håll tillgodo...
Klara du inte snusk så ska du sluta läsa nu.... =)

DU kommer....

Du kommer....

 

Det ringer på dörren, jag vet att det är du.

Känns som om mitt hjärta ska stanna. Jag vet varför du är här. För att förföra mig.

Ta mig till ställen jag aldrig varit på.

Du har den förmågan. Du vet vad jag vill ha och får mig att överlämna hela mitt jag i dina händer.

Hur kan man blotta sig på detta sätt. Det skrämmer mig samtidigt som det ger hela min kropp ett rus. Ett rus av glädje och tillfredställelse.

Jag vet vad dina händer kan och gör. Jag vet vart dom är på väg och vad dom kan åstadkomma.

Äntligen är timmen slagen när min kropp ska få det den skriker efter.

Jag öppnar dörren och där står du. Mitt hjärta bultar som aldrig förr.

Din blick klär av mig och jag njuter. Vi står i dörren och bara tittar på varandra. Känns som en hel evighet.

-Kom in, säger jag med svag stammande stämma. Min nervositet och attraktion till dig gör att jag har svårt att få fram ord.

Du ser ut som på bilderna jag sett. Om inte bättre. Nu står du här framför mig på riktigt. Inget som kan hindra mig från att slänga mig runt din kropp och beröra dig på de ställen och på det sätt som du berättat att du vill...

Alla våra konversationer springer förbi i mitt huvud. Hur var det nu? Vad sa du? Hur ville du ha det? Jag stannar upp en sekund och tänker efter. Jag vet! Har drömt om detta så många nätter. Lekt med mina händer och fantiserat om att det är du som rör mig.

Hur kan en människa som man aldrig träffat bara rasera min mur och kliva rakt in i mitt hjärta.

Jag är rädd för kärleken! Men inte för dig! Jag vet att du är varsam.

Du vet även om du aldrig frågat…

Vi sätter oss i soffan. Jag skruvar lite på mig och vet inte riktigt hur jag ska beté mig. Vill ju bara slita av dig kläder och falla in i dina armar och känna känslan av att vara älskad och trygg!

Du ser vad jag tänker. Tittar på mig och ler. Du lutar dig fram och viskar i mitt öra..

- Jag vill ha dig!

Du lägger din hand på mitt ben. Jag hoppar till och känner hur allt blod rusar i kroppen på mig. Jag sitter helt tyst. Får inte fram ett ljud, min kropp vill inte lyssna på mig. Jag kan inte kontrollera den.

Du skrattar. Vi båda vet vad som kommer att hända...

Vi kommer att förföra varandra och få tiden att stå still. Jag vet att du vill lika mycket som jag!

Jag tar kontroll över min kropp och sätter mig grensle över dig.

Tittar djupt in i dina blå ögon. Lutar mig fram och kysser dig.

Du lägger dina händer på mina höfter och drar min kropp tätt intill din. Jag känner hur du växer och börja sakta och försiktigt röra mina höfter i cirklar över ditt kön.

Du andas tungt och intensivt. Känns som om din mandom ska explodera.

Du fullkomligt sliter av mig mina kläder och började intensivt och hett kyssa mig över hela kroppen. Du lyfter upp mig och trycker upp min rygg mot väggen. Du faller ner på knä framför mig, kysser ömt och intensivt på och runt mina vita trosor

Det finns en oerhörd laddning mellan oss. Känns som om tiden stannar. Du lyfter upp mig och bär in mig i sovrummet. Vi båda vet vad som kommer hända. Vet innerst inne att denna stund har jag väntat på. Och jag vet att du längtat lika mycket som jag.

Jag låter mina fingra leka över din kropp och tar av dig alla dina kläder. Visar ner dig på sängen och viskar att du ska lägga dig på rygg. Börjar kyssa dig ömt. Låter min tunga leka över din hals ner mot dina vältränade bröstmuskler. Låter min tungspetts leka över dina bröstvårtor medan min hand smeker den andra. Jag ser, känner och hör hur du njuter.

Min tunga vandrar vidare ner mot din mandom. Leker ömsom med handen som med tungan runt din mandom. Du kastar runt mig i sängen och viskar med het och varm röst

- Ta det lugnt, du gör mig galen! Nu är det min tur att hålla vad jag lovat! Välkommen till himlen!

Du börjar med att kyssa min nacke och nafsa lätt på min örsnibb. Min kropp fullständigt hänger sig till din beröring. Du smeker mina bröst och cirklar med tungan runt mina bröstvårtor.

Jag har längtat så mycket efter dina händer och tunga att det nästan har gjort ont. Du fortsätter ner över min mage och vidare till innanlåren.

När din tunga slutligen leker vid mina yttre blygdläppar rycker jag till av njutning och längtan.

Du vet vad gör och retas med mig och mina lustar. Först försiktigt och lätt, sedan mer målmedvetet och bestämt efter hand.

Åh, vad jag älskar det här. Tankarna virvlar runt i mitt huvud. Den underbart sexige killen som slickade mig. Äntligen blir alla våra ord verklighet. Och du håller måttet precis som du lovat.

Du trycker din tunga mot min klitoris och började skaka med huvudet. Samtidigt som du smeker mig med handen.

Efter ett tag känner jag att det är väldigt nära den underbara orgasmen. Hela min kropp skakar av lust och min andning är tydligt hörbar.

- ÅH GUD! JAG KOMMER! ropar jag.

Du uppfattar genast vad som komma skall och lägger in ännu en växel och fullständigt hänger din tunga och dina händer till min lust och min längtan.

Jag kommer och kommer och kommer. Hela min kropp darrar av upphetsning och orgasmen.

Jag sätter mig grensle över dig och gnider mig mot dig. Tar tag i den och låter den sakta glida in i mig. NU är det jag som har kommandot. Jag rider dig och kysser dig.

Du tittar på mig med en kåt och upphetsande blick. Studerar varje millimeter av min kropp. Jag lutar mig bakåt och låter dig tränga djupt in i mig. Jag stönar högt av njutning och du likaså.

Dina händer smeker mina bröst och glider sakta neråt mot klitoris. Du smeker mig och ju närmare orgasm jag kommer, ju mer intensiv blir min ridning. Jag låter dig tränga djupt in i mig och rör mina höfter i små, små cirkelrörelser för att maximera din njutning.

- Lugn, lugn lyckas du få fram i vår berusning av varandra. Jag sitter kvar och låter dig vara kvar i mig.

Du vänder ner mig på rygg och så fortsätter vi. Intensivt och berusande i timmar. När du börjar tränga in i mig stönar vi båda högt. Jag har nog aldrig varit så kåt i hela mitt liv och du känns så stor.

DU vet verkligen vad en kvinna vill ha. Du leker och retas och låter mig komma. Omfamnar mig och ger mig trygghet och låter mina lustar vänta!

Slutligen når vi klimax tillsammans och faller utmattade men tillfredsställda och nöjda in i varandras armar.

- Det här var det absolut värt att vänta på, säger jag med ett stort leende på läpparna.

- Det här är bara början älskling, blir ditt svar.  Innan jag hinner svara kysser du mig ömt och kärleksfullt!

 


Kommentarer
Postat av: linda

mmmmmmmmmmmmm så var jag igång igen Big Smile ahhh vill ha vill ha vill ha någon något åhhh.. (;

2010-05-23 @ 15:35:52
URL: http://typenavmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0