Att finna glädje…

Att finna glädje en vecka som denna är kanske inte det lättaste. Men tittar man ut så är det inte svårt att låta bli att le.


Körsbärsträden blommar, fåglarna sjunger och himmelen är mer blå än grå.  Luften är varm och barnen badar i sjön. =) Våren är här för att stanna ett par veckor till! Kan inte annat än le då ju.


Med våren kommer vårkänslor. Och det finns inget mysigare än att ha den kittlande känslan i magen. Att gå omkring och vara lite småkär.


Sen i vem spelar väl inte så stor roll?? Eller??


Just nu är hela jag fylld av glädje och förälskelse. Har ingen som helst aning om i vad. Kanske är det för att jag har världens bästa vänner runt omkring mig. Eller helt enkelt för att jag tillåter mig att se och ta in alla positiv energi som flödar i luften. För mig spelar det ingen roll, för jag är bara lycklig och fylld med glädje!


Fina och kloka ord som min käre syster la upp: Du kommer att möta människor i livet som berör ditt hjärta så att du aldrig glömmer, men de som berör din själ kommer du att komma ihåg i evighet


Underbart är det i alla fall! Har en tuff vecka men med massor av positiv energi så ska vi klara det!


Åker till Skåne igen denna vecka, dock denna gång för att jordfäst min älskade moster som hastigt lämnade oss efter en lång och hård kamp mot cancer. Som hon tyvärr inte vann..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0