My precious

Att våga satsa eller inte…
Om man vill eller inte?
Om man kan eller inte?

Hur vet man det?
Vem kan svara på det?
Varför ska det vara så svårt att komma underfull med dessa frågor!

Mitt hjärta… VAD VILL DU??

Men mitt hjärta svara inte…
Hur ska det kunna göra det?
Det är hjärna som styr hjärtats slag, fast utan hjärtats slag kan inte hjärna fungerar!
Lika förvirrande som mina frågor!


Om jag ger bort mitt hjärta, kommer du ta vara på det?
Om jag ger bort mitt hjärta, kommer dumissbruka det?
Om jag ger bort mitt hjärta, vågar jag det?

Varför kan inte jag komma på svaren?
Hur ska jag kunna veta?
Hur ska jag kunna veta om jag kan älska om jag inte vågar?
Hur ska jag kunna lita på någon?

Man måste våga för att vinna! Men jag är rädd!
Tröstar du mig?
Hjälper du mig?
Är du redo?

Om jag ger mitt hjärta så gör jag det bara en gång!

Om du får mitt hjärta? Får jag ditt då?
Kan du älska mig??


The Power of Love!

I can't explain why I feel this way,
Everytime you would come my way
I always tremble, feeling nervous,
It's like I wanna fall down unconscious.
I don't know what so special about you
That made me fall in love with you.
Maybe that cute face of yours,
Your smiles and ways, yes of course
Everytime you're by my side
I'd like to stretch my hands open wide
And embrace you tight endlessly
But I can't coz you might turn away from me.
But what can I do,
If this is what I feel for you
Can you blame me, if I have fallen
Madly in LOVE with you my darling


Kommentarer
Postat av: linda

Ja du... Det du skriver är som plockat från mina egna tankar/funderingar... Men vi kommer lyckas.. Med Allt vad det innebär (=

2010-06-09 @ 09:04:57
URL: http://typenavmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0