Fuck off…

Idag är en sån dag som jag önskar inte fanns!

Allt blir fel, och tokigt och jag har en grym motvind i allt! Ja men nej varför ska det gå bra alltid för! Jag har ju haft det så lätt! Hmm tänkte inte på det! J*VLIGT lätt va?? Vem F*N har bestämt det?

Att man aldrig lär sig av sina misstag! Hur in i h*lvete kan man gå på samma smäll typ 10 gånger? Fick man känna sig dum eller? Vissa ränder går inte att tvätta bort!

Skulle vilja ställa mig på en klippa och bara vråla, vilken känsla det skulle vara. Men nej nej inte ens det skulle gå i dag! För jag har så SJUKT ont i mitt huvud!! Så risken är om jag provar att så ramlar huvudet av! Så inte ens det är möjligt!

Ja sen har vi ju den fantastiska Endometriosen!  Ringde min husläkare för att han ska skriva ut mer värktabletter till mig. Åh då börjas det igen!
Ja men vet du att man bör vara sjukskriven när man har Endometrios. Det är nog inte så bra för dig att arbeta då!

Men WHAT THE FUCK!!! Det är väl ändå mitt val och min kropp!!! Jag vill inte vara sjukskriven! Jag vill arbeta! Låt mig va?? Ge mig mina tabletter och mina hormoner och GET OFF MY FUCKING BACK!! Som om jag inte har tillräckligt med hormoner idag så ska jag medicinera i mig mer...

Vilket osökt leder mig in på min rygg som kn*llar mig också!

Vilket fantastiskt språk jag har idag!!

Massa annat som skitit sig idag också men det är inget som jag kan skriva om här!

Men jag vet att du läser! Så kom till skott någon j*vla gång!


J*VLA PISS SKIT DAG helt enkelt!!

Så återigen!

Bättre begagnad med fantastisk extra utrustning finns tillgänglig för väl utvalda individer.

Fast just idag känns det inte som om jag är bättre begagnad. Men jag brukar vara. Behöver service och ett rikligt mycket kärlek!!!!

Nej nu ska jag ladda inför att min bästa bästa sessa ska hämtas… Kan man längta ihjäl sig???

 Ja jag tror det faktiskt! Men snart blir jag hel igen och med hennes kärlek och livsenergi kommer även jag att överleva denna dag!

Ni får kommentera..... =) Även om det låter som om jag bits så gör jag inte det.. Inte pga av kommentarer iallafall.. *fniss*

Så för att muntra upp mig själv… ÖGONGODIS!!!!




 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0