The confusion is total..

Mina tankar är så upp och ner, snurrar runt och runt
Måste det finnas alla färger? Måste det finnas alla dessa tankar?


Mitt hjärta brinner med känsla, men mitt sinne, det är kallt och vacklande
Är det kärlek, Eller är det total förvirring?

Vet inte hur vi kom så här långt, Som en tjuv kom du och stal mitt hjärta
Och jag blivit förälskad, så orättvist, min världen kretsar kring dig
Orsakar att det gör ont utan dig, Kan du känna detsamma?

Varför, varför jag är så förlorad i dig?
Och jag vet inte ens om jag känner mig själv längre?
Varför vet jag inte? Varför jag är så förvirrad?

Jag vet inte varför, varför jag är så förvirrad
Eftersom jag är hatar att jag tycker om dig så mycket
Du ser, jag tycker verkligen om dig,
Och jag hatar dig, och jag hatar att jag blivit så förälskad i dig
Och jag behöver dig, men vill inte behöva dig, Jag vet inte bara vad man ska göra

Jag är såååååå förvirrad!!!!!! Hur ska jag veta om du är lika förvirrad som jag?

Kommentarer
Postat av: Nina

De låter alldeles underbart ju kanske är de kärleken som kommit och knackat på hoppas den stannar i såna fall :) <3

2010-07-05 @ 23:30:56
URL: http://absoluteamstaff.se
Postat av: linda

Lilla du.. Börja med att ANDAS!!!!

Det är svårt. Att veta vad man Igentligen känner & tycker.. Ju mer du funderar dessto osäkrare blir dina svar. Du blir desstomer tveksm.. Det enda du kan göra är att AGERA! Gå till honom ÖGA mot ÖGA kräver du svar, kräver du ärlighet! Kan han inte ge dig det DÅ.. Då är han nget att ha!!!!! Var stark!!

2010-07-06 @ 22:52:34
URL: http://typenavmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0