If he Only knew..

My body gets weak, my heart beasts faster then usually.

I'm stuck in a zone, a zone where i am lost in love,  lost in love  with a person who doesn't know......

What do you want from me????

Ovetande, funderande, drömmande...

Prata med mig, Viska i mitt öra, Håll mig, Rör mig, Säg mitt namn
Du gör allt så komplicerat ... Varför?
Är det för att jag är ful? Kan jag vila i din famn?
Men bara för en minut ... Vira armarna runt mig, Kyss mig, Säg att du tycker mig
Jag dras till dig och jag vet inte varför, Men varje gång jag ser dig ...
Åh ... Det är ynkligt hur mycket jag vill ha dig.
Och jag vill att du ska svara innan denna övergår i kärlek
Jag vill inte bli kär, Jag vill inte att mitt hjärta krossat ...
Jag vill bara att du tar mig i din famn, Viskar i mitt öra.
Låt mig känna din kroppsvärme rinner genom dina kläder.
Låt mig vända mig om och kyssa dig. Kyss mig tillbaka

Men snälla ... Säg mitt namn, Viska  i mitt öra, Säg att jag gör något rätt.
Låt mig vet att jag betyder någonting, Förlora dig själv för en minut.
Tror du att det är rättvist?
Att jag riskerar så mycket för att göra dig till min..
Medan du riskerar ingenting.
Jag antar att du gillar att göra komplicerade saker, Du måste tycker det är roligt
Du vet vad jag vill, Jag vet att du vet, Men visa mig ...
Ge mig ett svar, Berätta platt ut! Ja eller Nej?
Bara göra det klart, Göra saker och ting mindre komplicerade
Jag vill bara ha ... DIG!

 


Kommentarer
Postat av: Tricke

I hope he gets it!



Good fortune beautiful.

2010-08-30 @ 14:56:58
URL: http://wordsinimages.wordpress.com
Postat av: linda

ne nu jäklar =P

2010-08-30 @ 20:42:11
URL: http://typenavmittliv.blogg.se/
Postat av: Pewal

Tricke... Same to U honey! <3 =)



Linda... hmmm undrar när jag ska svänga i rondellen?? =)



2010-09-01 @ 00:01:49
URL: http://pewal.blogg.se/
Postat av: Inger Ljungberg

Älskade tösen min, vad är det(vem)du funderar så mycket på.

2010-09-03 @ 12:40:49
Postat av: Pewal

Om jag bara visste det själv.. Vad enkelt det skulle vara då... Love You!

2010-09-03 @ 14:19:33
URL: http://pewal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0